Szeretettel köszöntelek a Spirituális Tiszta Fény közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Spirituális Tiszta Fény vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Spirituális Tiszta Fény közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Spirituális Tiszta Fény vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Spirituális Tiszta Fény közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Spirituális Tiszta Fény vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Spirituális Tiszta Fény közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Spirituális Tiszta Fény vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
ATMA, BRAHMAN ÉS A TUDAT EVOLÚCIÓJA
Sok találkozás során az ufonautákról azt
állítják, hogy nem közlékenyek. Azonban vannak olyan találkozások, amikor az
ufonauták bonyolult filozofikus beszélgetéseket folytatnak. A lények által bemutatott filozófia általában
egyező mintát követ, és radikálisan ellentmond a modern tudománynak.
E filozófia az alábbiakban foglalható össze:
Az egész univerzumban van élet, és számos
formában és viselkedésben hozzánk hasonlító lény létezik. Őket nevezhetjük
humanoidoknak. Mindannyian tudatosak, és ember által felismerhető érzelmekkel
rendelkeznek. Általában jól fejlett fizikai képességekkel rendelkeznek.
E lények, hozzánk hasonlóan, anyagi testbe
zárt lelkek. Lélekként az egyik anyagi testből a másikba vándorolnak. A tudat
fejlődésének van egy kozmikus evolúciós folyamata, amelynek során a lélek az
anyagi testekben tapasztalt élmények hatására lelkileg fokozatosan
fejlődhetnek.
A lelki fejlődés magába foglalja a minden
élő iránt érzett szeretetet, valamint a tudás, az intelligencia és az erő
fejlődését. A lelki fejlődés magas fokán álló lények hatékonyan együtt
dolgoznak az univerzális kormányzat szervezetének rendszerében. Velük szemben a
földi ember olyan barbárnak tekinthető, akinek a lelki fejlődése
visszamaradott.
Az ismert, anyagi elemekből álló fizikai
test mellett van egy úgynevezett finom test, amely a modern tudomány által nem
ismert finomabb energiákból áll. Ezen kívül a létezésnek több síkja van,
amelyek párhozamos vagy magasabb dimenziójú realitásokként létezhetnek. E
síkokat humanoid lények lakják, és képesek egyik síkról a másikra utazni.
Némelyik ilyen lény kontrollálhatja emberi lények fizikai vagy finom testét, és
figyelemre méltó módon okozhatják e testek mozgását vagy transzformálódását
(például egy emberi testet át tudnak vinni egy tömör falon).
Az élő formák az univerzumban teremtési
folyamat során jönnek létre. E folyamatot nem magyarázzák meg egyértelműen, de
az alapvető gondolat az, hogy létezik egy egyetemes Teremtő, akitől az
élőlények származnak. Ez megmagyarázza az emberszerű formák kialakulását az
egész univerzumban, bár ez teljes mértékben elfogadhatatlan a darwini evolúciós
elmélet szempontjából.
Ez a filozófia panteisztikus. A Teremtő
mindenhol jelen van, és mindenhol a természeten keresztül cselekszik. A
Teremtőt gyakran személytelennek tartják, azt mondják, hogy szinte
felfoghatatlan és megközelíthetetlen.
A legfelső szinten a Teremtőt Egynek
tekintik, mint végtelennek, öröknek, kettősségektől mentesnek, tehát Egynek,
telve tudattal, szeretettel, fénnyel. Azt mondják, hogy a tudat evolúciója
eljuttatja az egyént arra a pontra, hogy ezt az egységet megtapasztalja, vagy akár
bele is tudjon hatolni.
Röviden, ez az a filozófia, amely részben
vagy egészben sok ufókkal kapcsolatos kommunikációból származik, beleértve
azokat, amelyek közvetve vagy közvetlenül származik ufó-találkozásokból.
Indiában ez a filozófia, miszerint az ember
valamilyen személytelen abszolút valamibe merül bele, legfőképpen a
buddhizmusban és az advaita vedanta filozófia rendszerben van jelen. Nyugaton sok
ember ez utóbbit a hinduizmussal azonosítja, azonban Indiában az advaita vedanta és a buddhizmus szemben állnak az egy személyes Istenben való hit
(monoteizmus) filozófiájával, aminek a neve vaisnava
vedanta, amelyet olyan
védikus szövegek mutatnak be, mint például a Bhagavata
Purana. E filozófia szerint
az Abszolút Igazság személyesen van jelen a természetben, és az advaita vedanta hívei körében elfogadott Egy, a Legfelsőbb Lény tökéletlen felfogása.
Lélekvándorlás és magasabb síkok:
A gondolat, hogy más síkok és dimenziók is
léteznek, meglehetősen szívszaggató módon merül fel egy művész és felesége
élményében, akiket – elmondásuk szerint – egy kopasz, bizarr kék köpenyt viselő
ember mentálisan becsalogatott egy ufóba. A művész elmondta, hogy vizsgálatot
végeztek rajta, aminek során erőszakosan behatoltak az elméjébe, és így
betekintést nyert a valóság magasabb dimenziójába:
Olyan volt,
mintha elvennék az elmémet… Olyan volt, mintha sehogyan sem tudnám
kontrollálni. Az agyam olyan volt, mint egy alagút, amelyen keresztül az elmém
az övékéhez megy… Az elméink összekapcsolódtak. Olyan, mintegy cső vagy esetleg
egy fény, mint egy szürke fény, vagy szürkésbarna fény, vagy barnásszürke.
Olyan volt, mintha mindent kivettek volna a fejemből… Rémes hang volt, nem
tudom, mi az. Csak egy szúró, nagyon magas hang. A fejemből jött. A fejem
eltűnt… olyan volt, mintha látnám a gondolataimat. Minden lemeztelenedett a
gondolataimban. Nekem is megvolt, de nekik is megvolt.
Aztán visszatették a következő
kiegészítéssel:
Több, mint amit
bárki is tud. Több van az életben, több van a világban. Több van mindenben,
mint amit bárki is tud. Több dimenzió… több, mint három dimenzió. Mindenhol,
mindegyik együttműködik, minden együtt létezik. Vannak különböző dimenziók,
amibe nem tudunk behatolni.
Don Elkins, ufókutató számos olyan anyagot
gyűjtött össze, ami állítólag más világokból származó lényektől ered. Elkins
megfigyelte, hogy az összegyűjtött anyagok nagyon hasonló mintákat mutatnak,
annak ellenére, hogy az élet minden területén foglalatoskodó, különböző
egyedektől származik. Már közhelynek számít, ha lélekre, reinkarnációra vagy
magasabb síkokra, dimenziókra hivatkoznak. Például, a Sut-Ko néven ismert egyik
ilyen lény, állítólag az alábbi információt közölte:
A Fény tanítói
ősidők óta eljöttek a Föld bolygóra, inkarnálódva más bolygókról és más
rendszerekből, sőt más galaxisokból és olyan birodalmakból, amely a maguk
számara a létezés nem fizikai vagy fensőbbrendű birodalma; és a fény nagy
társaságai inkarnálódtak, és magukkal hozták az Igazság, a Szeretet és a Fény
zászlaját.
Ez tipikusan olyan magasabb lényekre
hivatkozik, akik a szenvedő emberiség megsegítése céljából inkarnálódtak a
Földön. Elkins egy másik kapcsolatteremtő állítását is idézi, amely a
reinkarnációt úgy írja le, hogy az a földi emberekre vonatkozik:
Amint az élet
magasabb síkjai felé haladunk, olyan testekben fogunk inkarnálódni, amelyek
éterikusabbak annál, mint amit most használunk, csakúgy, mint a múltban, amikor
olyan testeket használtunk, amelyek sokkal durvábbak, fizikaiabbak voltak a
mostaniaknál.
Fordítsuk figyelmünket most egy személyes
találkozás felé. Egy déli baptista pap Puerto Ricóban elmondta, hogy többször
találkozott az Orion csillagkép közelében található Koshnak nevű bolygóról
származó humanoid lényekkel. E lények küllemükben a szürkékhez hasonlítottak.
Dinnye alakú, kifejezéstelen arcuk, vékony szájuk, fejletlen orruk és fülük, és
pupilla nélküli, nagy szemeik vannak, amelyek zölden ragyognak, és azt mondják
róluk, hogy nagyon leköti a figyelmet.
Mindazonáltal, ellentétben a szürkékkel való
találkozásokkal, ez egy klasszikus találkozási eset volt. A lények igen
barátságosan viselkedtek a férfival. Az egyikük, akinek a neve Ohneshto,
elvitte a papot egy utazásra repülőgépükön, megmutatta a Földön a tenger alatti
bázisaikat, és telepatikusan sokat vitatkoztak filozofikus témákról, továbbá a
világűrről és az emberi élet értelméről. Itt is találunk magasabb dimenziókra
való hivatkozást:
Azt mondta,
hogy a hetedik, nyolcadik dimenzióban utaznak, amelyek a földi emberek által
ismeretlenek, és a létezés tizenhárom dimenzióját ismerik. Ohneshto rámutatott
a Bibliánkban található, az ufókra vonatkozó hivatkozásokra. Elmondta, hogy
átlagos élettartamuk 800 vagy 1000 év a mi időszámításunk szerint…
Elmagyarázta, hogy az életet örökké tudják folytatni a testnek mindössze egy sejtjében.
Ohneshto elmondta, amennyire ők ki tudták számítani, a Föld tengelye négyszer
cserélődött fel, és ez minden húsz-huszonötödik évszázadban előfordul.
Egy másik, hasonló eset alkalmával a
szemtanú elmondta, amikor önkéntesen meglátogatta a lények egyik hajóját, azok
elmondták neki, hogy „ők más dimenzióból,
más világból érkezett lények, de nem istenek, és nem is akarják, hogy
istenekként kezeljék őket.”
A Brahman
megvalósítás:
Indiában létezik egy híres filozofikus
iskola, az advaita vedanta, amelynek tanítása szerint az a végső cél,
hogy az egyén egója bekerüljön az egy Brahman-ba. Ez az iskola a védikus tanításokat
követi, ezért azt mondja, hogy a lakott birodalmaknak van egy mennyei
hierarchiája, és e birodalmak között a lelkek fizikai és szellemi formában
vándorolhatnak. Továbbá azt is mondja, a megértés felsőbb szintjén minden ilyen
birodalom illuzórikus, és semmi nem létezik, csak az egy tudat, vagy Brahman.
Így a végső megértést azt jelenti, hogy azonosak leszünk a Brahman-nal.
Ez a filozófia igen hasonlít az ateisztikus sankhya
filozófiához. Itt a mahat-tattva, avagy az anyag utolsó szubsztrátuma szolgál
a végső okként. De az utolsó szubsztrátum nem olyan holt anyag, amit mi
ismerünk, hanem a mahat-tattva a teljes tudatosság, tudat, mert ennek egy
része mindenkiben képviselve van intelligencia révén. Ezért a mahat-tattva koncepciójában hasonlít a Brahman-hoz.
A két filozófia főként hangsúlyában tér el
egymástól. Az ateisztikus sankhya filozófia azok számára vonzó, akik haladást
akarnak elérni a materiális életben úgy, hogy közben az univerzális törvénnyel
harmonizálnak. Ezzel szemben az advaita vedanta filozófia olyanok számára vonzó, akik el
akarják vetni a materiális életet, és bele akarnak merülni az Abszolútba.
Például, a Pleiádok-béliek célja az, hogy fejlett materiális éltet éljenek a
kozmikus törvények betartásával, míg Ra – állítólag egy telepatikusan
összekötött lények komplexuma, akik valaha a Vénuszon éltek, és momoteisztikus
gondolatokat közvetítettek Ikhnaton fáraónak az ókori Egyiptomban – célja a
végső egység elérése. (Most azonban Ra elsődleges érdeke az, hogy egyesüljön az
Eggyel, és másoknak is megtanítsa ezt a lehetőséget. Ezért Ra azt mondta: „Nem tudjuk megmondani, hogy mi van az
egyesített énünk feloldása mögött, mert még mindig azok akarunk lenni, ami ott
van, és még mindig mi vagyunk Ra. Ezért az utunk előre halad.”)
Az indiai filozófia azonban többet jelent,
mint pusztán ateisztikus sankhya és az advaita
vedanta iskolák. A vaisnava-filozófia
szerint a Brahman a Legfelsőbb Úr transzcendentális testének
ragyogása, és ez formálja a spirituális világ atmoszféráját. A Brahman
megértése egyszerűen a magasabb lelki tapasztalat kezdőpontja, azonban, ezt a
végső célnak tekintő gondolat akadályozza a lelki fejlődést.
A fő
védikus irodalmi szöveg egyike, a Bhagavata Purana bemutatja a személyes monoteizmus vaisnava-filozófiáját.
E szövegből való a következő részlet, amely leírja Arjuna és Krsna útját a Brahman-ba és azon túl:
A Sudarsana korongot
követve a szekér túljutott a sötétségen és elérte a végtelen lelki fényt, a
mindent átható brahmajyoti-t. Arjuna-nak az erős fénytől megfájdultak a szemei, ezért becsukta őket. A
ragyogó fényből egy erősen hullámzó, csillogó víztömeghez értek. Az óceánban Arjuna egy csodálatos
helyet látott, amely fényesebb volt, mint bármi, amit eddig látott. A hely
szépségét fokozták a gyémántokkal díszített oszlopok ezrei. E helyen volt egy
nagy, tiszteletet ébresztő kígyó, a sokezer fejű Ananta
Sesa. Szemei ragyogóbbak voltak az ezernyi fejét
ékesítő, drágakövekkel ékesített koronákénál is. Hasonlított a fehér Kailasa hegyre, nyakai és
nyelvei sötétkékek voltak. Arjuna ekkor meglátta a mindent átható és mindenhol jelenlevő Istenség
Legfelsőbb Személyiségét, Maha-Visnu-t, aki az Ananta Sesa formálta kígyóágyon feküdt. Bőrének kékes színe az esőfelhőére
emlékeztetett, gyönyörű sárga virágfűzért viselt, az arcán örökké szépséges
mosoly ragyogott, elragadó szemei pedig a lótuszvirág szirmaihoz hasonlítottak.
Nagyon hosszú karjai a térdéig értek, koronái és fülbevalói fényében haja
minden irányból ragyogott. Nyakát a Kaustubha gyémánt díszítette, mellkasán pedig a Srivatsa jele tündökölt. Sunanda-val és Nanda-val az élen jelen voltak a Legfelsőbb Úr szolgái is, cakra-ja és más
fegyverei személyes formájukban, valamint az Őt örökké követő energiái Pusti, Sri, Kirti és Aja, és velük együtt
minden más misztikus erő.
Itt a brahmajyoti szó a Brahman-ragyogást jelenti. Az Aja
nevű hatalom a materiális teremtés energiája. A megértés az, hogy ez a színhely
teljes mértékben a materiális birodalom mögött helyezkedik el.
Ha a brahmajyoti egyszerűen a magasabb lelki régió
atmoszférája, akkor ahogy Ra körülírta, van valami az egyesített én felfogása
mögött. A vaisnava-filozófia szerint, amint feloldódott a
materiális én köteléke, a lélek kiszabadul, és szabadon mozog tisztán lelki
szinten.
Mivel a lélek a Legfelsőbb Lénytől ered,
természetes szeretetteljes kapcsolat van a lélek és a Legfelsőbb között. Ez a
természetes szeretet elhomályosodik, amikor a lélek az anyagias tudat
állapotába kerül. Mikor a lélek eléri a Brahman-t, akkor elér egy semleges állapotot, és
természetes szerető tendenciája a szeretet tárgya nélkül nyilvánul meg. De
tovább lépve a semleges állapotból, ez a szeretet a transzcendentális
Legfelsőbb Úrnak végzett szolgálat formájában fejeződik ki. Könyörület
formájában pedig az anyagi kötelékben lévő lelkek felé fejeződik ki, akik
mindannyian részei az Úrnak, de teljes mértékben elfelejtették ezt.
Orfeo Angelucci - aki a kaliforniai Burbankben
található Lockheed légitársaságnál dolgozott szerelőként – szintén beszámolt a Brahman-élményről,
amelyet akkor tapasztalt, amikor egy ufó fedélzetén tartózkodott. Angelucci
élménye pozitív és spirituális jellegű volt, de szavait sok ufológus hamisítványnak
tartja. Általában az élvezetes és önmegvalósítást adó élményeket kevésbé
tartják hihetőnek, mint a kellemetlen és zavaró élményekről szóló beszámolókat.
Angelucci elmondta, hogy 1952. július 23.-án
betegnek érezte magát és otthon maradt, nem ment dolgozni. Ezen az estén
magányosan sétált a Los Angeles-folyó partján, és különös bizsergést érzett,
valamint a tudata elhomályosulását. Hirtelen egy fényes, ködös, jégkunyhó alakú
tárgyat látott maga előtt, amelynek mérete lassan növekedett. Egy ajtó vezetett
a tárgy kivilágított belsejébe. Mikor a férfi belépett, egy kb. 18 láb
átmérőjű, csillogó gyöngyházfalú teremben találta magát. Egy átlátszó anyagból
készült, összecsukható széket látott maga előtt, és úgy érezte, hogy le kell
ülnie rá. Ekkor az ajtó bezárult, de úgy, hogy a nyomát nem lehetett
felfedezni, a tárgy pedig kiutazott a külső űrbe.
Röviddel később a szoba falán megnyílt egy
ablak, és Orfeo Angelucci kb. 1000 mérföld messziről látta a Földet. Egy hang
kezdett beszélni hozzá, elmesélte neki a földi materialista emberek sajnálatos
helyzetét, és utasította a férfit, hogy meséljen az embereknek a valódi lelki
természetükről. A hang ezt mondta: „A
Földön minden személy rendelkezik egy lelki, vagy ismeretlen önmagával, amely
transzcendentálja az anyagi világot és a tudatot, és végtelenségig az idő
dimenzióján kívül, lelki tökéletességben, a felsőlélek egységében marad.”
Miután Angelucci meghallgatta e tanításokat,
a következő élményt tapasztalta:
A jármű
kupolájából egy vakító, fehér fény jött, abba a pillanatban úgy éreztem
elveszítem az eszméletemet. Minden ragyogó, fehér fénnyé változott, úgy tűnt
túl vagyok az Időn és Téren, és tudatában voltam a fénynek, a FÉNYNEK. A Földön
az életem minden egyes eseménye kristálytisztává vált számomra – és korábbi
földi életeim emlékei visszatértek…
Azt gondoltam,
haldoklom. Más földi életek során már átéltem a halált. Ez halál! De most a
KEZDET ÉS VÉG NÉLKÜLI ÖRÖKKÉVALÓSÁGBAN vagyok. Ezután minden lassan a sugárzó
fénybe, békességbe és leírhatatlan szépségbe olvadt. A halandóság minden
hamisságától mentesen sodródtam a boldogság időtlen tengerében.
Mikor Angelucci visszatért megszokott
tudatállapotához, látta, ahogy a tárgy visszatér a Földre. Hazatérésekor
emlékezett egy égető érzésre, amit a szíve alatt érzett, amikor még a járművön
volt. Látta, hogy ott megjelölték őt valamilyen piros ponttal, és a pont körül
egy nagyobb kb. egy 25 centesnek megfelelő méretű piros kör volt. Ez volt az
egyetlen kézzel fogható bizonyíték annak igazolására, hogy ez az élmény valóban
megtörtént.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!